شایع فیتتتتتتتتت حصین
فقط رپ
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

ایا از پست ها راضی هستید ؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فقط رپ و آدرس raopor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 37
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 90
:: باردید دیروز : 18
:: بازدید هفته : 151
:: بازدید ماه : 150
:: بازدید سال : 1026
:: بازدید کلی : 28476
شایع فیتتتتتتتتت حصین

خیسه همه وره رام دنیا بده همه بام چون هه کجه رام
لیزه همه وره رام
لیزه ولی سر پام
شیب مسیره رو دیدم من
کمه تا رسیدن تهش په تهشه رسیدن
من کل راهرو یک جا جوییدم رام نمیشم هیچ جوره نه
سر راهه همیشم پیچ بوده مرگ
زندگی برام خاطره چید
از همه چی از باختی که سنگینه میگی اگه نبره چی
از همه چی از بردی که شیرینه و میدونی که هنو تازه هولشی
هه نه من میبازم و بعد برد
میخوای ببینی پس صبر کن همین
یه جوری میبرم ببینی چپ کنی زمین
نه اومدی په کجا ماهیگیری
ماهیگیری شک نکن از اینجا تو خالی میری
باز شدم خار چشات معلومه
پس سری بعدم منو دیدی کم برو لایی گیری
جات جایه دیگه است نیا اینجا پیشه ماها نی
خیلی مچکرم په
هنو نمیدونی اینکه داری بوده ماله کی آره واقعا که خندست
چشو وا کن ببین اینا همه بوده ماله من
اما چن وقته کندم
جا نمونی شیری برو آره برو بدو په بکن صحبت کمتر
شیر تو شیرم شمشیر تو جیبم
چطورم به نظرت بده شیر روحیش
قویتر از خودم جز خدا نیست تو دیدم
حتی از سینه قبرستون شیر دوشیدم اومدم برا جنگ
حواسم پرته چیزی نی په نیا دیدنم با جعبه شیرینی
من از پا در بیام بچه چی میگی
مگه با تانک ببرنم رو تخته کلینیک
من با هر ماشین حسابی حساب کردم
تو باید حساب ببری کنار بذار
برام دو تا دوده جنس نابتو
ببینیم چی میزنی میبینه چشمت تا به تا
هه په ببین دوست خوب اینجا جاش نی بچپونی خودتو زور چپون
هم صنفاتو میشناسم جور به جور باد پنکه نمیندازه توم تکون
ببین من ساختم جلوم جا راه پس پیش
گفت گفتنات رو سرم آب یخ نی
اگه پیدامون نبوده جایی جمعیم که نیس جای هر کی


لب و دهن فقط لبو دهن
تا جنگ شه که سریع میری سنگرو بغل
منم از اونا که صحنه رو بغل
تو عمل تو مقر تو محل تا ابد اه
لانتوری نرو تو نقش من خودم مارم سبز شدی در خونم
اه میدونی تا بوده ما ادامه داریم
میخوام بینم از رو میری یه رو یا اضافه کاری ها
صاف رو این زمین زبر که خوب بفهمیش تهش میشه قضیه فیک
از وسط کلت بزن یه سری بهم
هر از چند گاهی تا قشنگ بفهمی چمه
منو پام رو زمین تا همیشه سفت
یه جور دیگه نو ولی با همه یه شکل
روحیه ام با باخت جورتره تا نتیحه صفر
شاید تو ندونی ولی من آخرشو حفظم



تعداد بازدید از این مطلب: 559
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

نویسنده : king black
تاریخ : دو شنبه 19 تير 1396
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید